Впровадження інновацій в освітньому процесі

Картинки по запросу інновації у вихованні
«Педагогічна ідея – 
це повітря,
 в якому розправляє крила педагогічна творчість»
В.Сухомлинський  
     


Виховна проблемна тема закладу:
«Виховання соціально-адаптованої особистості, здатної до самовиховання, самовизначення, самореалізації, орієнтовану на загальнолюдські цінності».

     «Виховання  всебічно розвиненої особистості – не яка-небудь серія соціально придуманих заходів. Це глибоке вдосконалення всього виховного процесу».
 К.Д. Ушинський вважав , що «…виховання бере людину всю, якою вона є, з усіма її народними і поодинокими особливостями, її  тіло, душу і розум».
    У практиці роботи НВК впроваджуються такі виховні технології, методи та форми діяльності, які ставлять за мету не нав’язування правил і норм та примусове їх виконання, а створення умов для осмислення суті моральних правил і норм, їх доцільності, добровільного сприйняття, творчого застосування, набуття досвіду морально-ціннісного ставлення до самого себе, до людей, до  навколишнього світу.   
У виховному процесі нашого навчального закладу використовуємо наступні  інноваційні виховні технології:

Похожее изображение 

Картинки по запросу класифікація інноваційних виховних технологій

Картинки по запросу класифікація інноваційних виховних технологій



Для використання в роботі
МЕТОДИКА оцінювання рівнів інноваційної діяльності вчителя
Методика “Діагностика творчого потенціалу” 
Тест «Ваш творчий потенціал» (за методикою Г. Мельник, А. Тепляшиної)
Тест “Самооцінка рівня творчого потенціалу особистості”
(за методикою А. Шарова, адаптованою О. Черніковою)
Тест на визначення рівня вашої самооцінки
(За методикою Л. Світич)

Немає коментарів:

Дописати коментар